:)

Livet rullar på... Angelo ska snart sättas igång... Stoet har jag fått sålt...
hon ska bara gå igenom en besiktning. Lovar att berätta vart hon är såld
sen ;) Jag rider för fullt, samt går i skolan. Skolan är rolig och jag verkligen
ÄLSKAR mina lärare. Helt amazing underbara!
Jag har planer för framtiden. Det kommer bara få ta ett år extra - men jag är
på G. Jag är riktigt taggad. Nu jävlar. Jag är bra.
Jag längtar som en tok efter att få börja utbilda min lilla tossegalning till Angelo.
Han är helt otroligt charmig. Ska bli så roligt. Det kommer bli en ny utmaning
för mig att få lov att utbilda och tävla en så stor häst. Men jag kommer lyckas.
Det vet jag. Med rätt teknik och uppfostran kommer vi ta oss riktigt långt.
Målet är att hoppa 130 och därefter ska han väl säljas. Så det kommer vara
en lång väg, men det ska gå! För vi är bra!

Eller hur Angelo?
Sen måste vi ju bara prova att starta fälttävlan. Iallafall en gång. Det är ett
måste. Jag saknar sporten riktigt mycket, så nu när jag har en lämplig häst,
då jäklar ska jag prova. Right? :)



Haha, nu efter detta inlägget får ni inte tro att jag är världens snobb som
tycker att jag är bäst i världen. Nejdå. Jag bara tror på det jag gör!
Det borde alla göra :D <3


Kommentarer
Postat av: majja

De är så inspirerande att läsa de du skriver för du får en att bli otroligt pepp och du ger en sjävlförtroende! :)



Jag hoppas du håller igång bloggen så jag får följa dig och Angelo, de skulle vara SUPERKUL! :D

2011-02-27 • 22:10:51
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Malena

Fälttävlan =)! Det finns en jättefin bana med super underlag i Össjö nu, så till våren sommaren är det bara att åka dit och prova hoppa några hinder. Jag längtar, var där några gånger förra året med Allan. Första hinderna var livsfarliga men sen tyckte han att det var jätteroligt!

2011-02-27 • 22:36:33
Postat av: Ingela

Inget fel i att tro på sig själv! =) Glad att du är pepp igen efter din dipp tidigare! Go for it! Det är bara du som sätter gränser! =)

2011-02-28 • 00:14:31
Postat av: jacqueline

Häärligt ;D

Vad pluggar du nu =)?

2011-02-28 • 08:43:39
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Isabelle

varför ska han säljas när du hoppat 130?

2011-02-28 • 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0