Visst är folk dumma? :o

Folk påstår min hjälm har gjort sitt. Att den är ful och sliten nu
efter många års användande. Jag förstår inte alls vad dem menar.
Den är ju nästan som ny? Jag menar, den har ju till och med skiftat
färg. Den var mörkblå från början och nu är den grå/blå/dassig.
Jag menar hallåja. Inte alla som får ny stil på sin hjälm efter fyra år!



Att sammetet har spruckit i skärmen... och att rosetten har trillat av,
är väl detaljer i det hela? ;)







Den har ju faktiskt varit med om ett par tusen hästar iallafall... ;) Minst!

Den är mig trogen i vått och torrt!

Haha :D

Kommentarer
Postat av: majja

vaaa?! Har du använt den hjälmen? :o den ser ut som nyy!!!! :o:o:o

2011-12-04 • 02:07:06
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0