"Utrustning du skulle vilja ha"

Tips från Johanna Grant!

Jag suktar just nu väldigt mycket efter en ny hjälm.
Min älskade JW håller verkligen på att säga upp sig (Hm, okej,
den sa väl upp sig för ganska så längesedan nu ;)).

Vet inte riktigt vad jag ska välja för någon. En sportig uvex står
ganska högt på listan. Dem är sjukt snygga. GPA-hjälmarna är
givetvis ÄNNU snyggare, men min plånbok är alldeles för begränsad
för en sån hjälm.



Snygga ridkläder är ju alltid roligt. Älskar verkligen att kunna känna mig
snygg och prydlig när jag rider. Kingsland är en stor favorit. Stilrent,
enkelt och snyggt. Perfekta jobbekläder :D

Till hästarna så hade jag verkligen behövt lite mera träns, bruna träns!
Söker BILLIGA begagnade träns i både storlek ponny, cob och full.
Men, lägg märke till BILLIGA. Gärna mycket använda så de är mjuka
och goa i lädret ;) Nosgrimmor spelar ingen roll, någon som har -
bara maila med bild!! [email protected]

Givetvis så hade det ju inte suttit fel direkt med nya schabrak. Jag verkligen
älskar att köpa schabrak. Det är så roligt att kunna ha och byta mellan! :D
Schabraken på tophorse.se är ju verkligen supersnygga, speciellt Christina
Sports schabraken - dem blingar verkligen i mina ögon!




Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

Jag har en del ponnyträns så fort Chrissan är såld, som jag kommer sälja ut billigt! Så är du fortf. intresserad då så kan du ju höra av dig :)

2011-12-20 • 13:37:12
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite mer om alla hästar di förmedlar just nu? Både de du har hemma och andra du förmedlar:)

2011-12-20 • 13:50:57
Postat av: Alexandra

Jag har en del träns just nu!

2011-12-20 • 14:00:14
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: michelle

äLSkade den BlåA <3

Besök gärna min blogg ^^

2011-12-20 • 16:06:14
URL: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0