Tips från Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Hur många hästar har du sålt iår? :) Vem minns du mest utav dom, utom Angelo då ;)

Jag har lyckats få sålt ca 70 hästar i år. Ganska häftigt och jag är väldigt stolt :D
(Tror ni jag hinner någon till i år? ;)) Nu har ju givetvis inte alla dessa hästarna varit
mina egna, eller stått i stallet där jag har mina hästar, utan där ingår ju alla hästar
jag förmedlat åt ägarna och så också såklart :)
Jag ryser ju nästan när jag pratar om detta? Jösses vad jag älskar mitt jobb och tänk
så fantastiskt det är! Tänk alla fina hästar jag fått äran att rida och hitta nya hem åt!

Angelo är den som absolut fastnat allra mest i hjärtat. Tror ni säkert har märkt det på
bloggen lite? ;) Att han var lite mer speciell? (a)
Men förutom honom, så är där allt ett par stycken jag tyckt lite extra om.

Bl annat;



Prinsen!  Wow vilken ponny alltså. Hade jag varit 14 år så hade han lätt
stannat hos mig. Just nu har han det verkligen superbra hos sina nya
ägare i Hackås! Han är verkligen en pärla! :)



Morena! Alltså en snällare, finare och mer underbar individ får man ju allt
leta efter. Hon är så mild, snäll och fantastisk i psyket. Samtidigt som hon
är en jätterolig häst att rida! Riktigt fin häst, som har fått världens bästa
hem hos Sandra :) (Hon står ju kvar i stallet! )

Jag älskar verkligen alla hästarna jag sålt. Är så noggrann med vad jag säljer,
tycker jag inte själv om dem på något vis - så är det ingenting jag vill sälja.
Dem ska vara trevliga, snälla och sjyssta. Ha snälla ögon och vilja väl!
Viktigt, viktigt! :D


Har du bara Nixie, Tukan & Dior nu? :O

Det är dem tre jag har hos mig! Alltså i stallet jag har Tukan!
Jag har ju många, mågna fler hästar och ponnys jag har i uppdrag att
sälja. Men dem tre snyggingarna har jag hemma för tillfället! :)

Tre riktiga läckerbitar tycker jag allt, tre helt olika individer!






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej :) Hur gammal är du? :) letade genom dom första månaderna för att se om jag kunde hitta någon information-inlägg men hittade inget :)

Och hur många egna hästar har du haft?

Och hur fick du ett så här underbart jobb?:D

Och sista frågan, har du egen gård? :)

2011-12-19 • 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0