Sammanfattning 2011

År 2011 har varit ett väldigt blandat år. Som jag tidigare gnällt
om så har jag varit sjuk hela året, varenda jäkla dag.
I somras fick jag ju dessutom åka in akut till sjukhuset, då det
blev riktigt, riktigt allvarligt.
Men, jag är inte den som sover bort några timmar i onödan, jag
jobbar på tills jag stupar ;)
Jobbmässigt, så har jag fått chansen att rida och sälja fantastiskt
många och riktigt fina trevliga individer. Allt ifrån b-ponnys, till
stooora hästar. Jag har hjälpt till och förmedlat ÖVER 70 hästar
detta året. Rättså fantastiskt, eller hur?



  

  

Har verkligen haft ett toppenår när det gäller jobbet. Wow vilka fina
hästar jag fått rida och äran att sälja. Har haft grymt mycket kunder
och skapat ÄNNU bredare kontaktnät. Jobberbjudande i diverse olika
länder - såsom irland, polen, tyskland, england får jag hela tiden.
Hade det inte varit för andra drömmar som ska uppfyllas först,
hade jag stuckit med en gång!

Det här året importerade jag min första häst själv också. Angelo!
Den hästen gav mig väldigt mycket glädje och det är SÄLLAN jag
verkligen tycker om en häst så mycket som jag tyckte om honom.
Fasiken vilken fin häst. En så fin häst kommer jag aldrig hitta igen.
Wow. Angelo sålde jag och han finns nu i Göteborg och har det
super! Han och Jenny kommer sopa banan tillsammans nästa år!



Angelo bangade aldrig för något. På honom kunde jag hitta på allt!


Efter jag sålt Angelo, så importerade jag min andra häst från Polen, Tukan!
Snällare och goare häst finns inte. Han är verkligen helt okomplicerad i ALLT.
Underbar individ. Såldes igår!



Han åker till sin nya matte, om allt går som det ska, ibörjan på nästa år!

Den 27 december 2010, så hämtade jag hem min stora kärlek, Tilly.
Aldrig någonsin har ett djur skänkt mig så mycket glädje!
Världens underbaraste lilla hund <3



Kolla så gudomligt söt hon var när hon var liten <3<3 :')


När det gäller tävlingar, så har jag inte kommit ut på så många -tyvärr.
Endast pga att jag själv jobbat, eller så har min mamma (som kört mig)
jobbat. Hon jobbar ju 3 helger utav 4 i månaden, så det har inte varit så
lätt att planera in. Men några pay and jumper och enstaka tävlingar har
jag lyckats komma ut på, de flesta med finaste Angelo!



I Åstorp gjorde han en SUPERRUNDA bland annat :D

Detta året, i höstas så började jag ju dessutom på min hovslagarekarriär.
Jag tog tag i att fråga, och fick börja gå som lärlig. Jag tycker det är riktigt
roligt och jag lär mig massor. Trots alla tvivel från många, så kommer jag
ju lyckas med detta. Jag ska bli grym. Jag lär ju mig utav de bästa, så
alla förutsättningar finns :D



En annan sak jag lyckats med detta året, är mitt körkort. ÄNTLIGEN säger
jag bara. Det var på tiden. Jag har varit sjukt långsam och omotiverad till
detta körkortet. Har en vän och kund att tacka för att jag skulle ta tag i det.
Efter två intensiva veckor i Kristianstad, så blev det klart! Känns hur bra som
helst - jag är fri och min stackars mamma slipper köra mig till stallet jämt!



Bloggmässigt, så har min blogg utvecklats ganska mycket. Jag delar med
mig utav en hel del utav vad jag gör och jag får faktiskt väldigt mycket kunder
just via bloggen, vilket alltid är roligt! Alla ni läsare har varit helt awesome och
peppat när det varit tufft och alltid varit glada :) DET är härligt.


Låter som ett ganska bra år, eller hur? Trots att min kropp jobbat emot
mig något fruktansvärt, så har jag faktiskt peppat mig själv till att jobba
ännu hårdare och kämpa ännu mer.
Att vila är inte riktigt min grej. Det kommer det aldrig att bli.
Jag har saknat att vara frisk, och jag har saknat att ha någon runt omkring
mig. Väljer man att jobba så som jag gör, så blir man väldigt ensam samtidigt.

Detta året har jag verkligen påbörjat något stort känns det som. Det har liksom
varit ett "mellanår" där jag kämpat för att pussla ihop allt. Lägga alla pusselbitar
på plats så att jag kan njuta av livet om ett par år. Jag är så på god väg. Jag
har verkligen alla förutsättningar för att lyckas med vad jag vill.
Mina drömmar är påväg att uppfyllas!



Nästa år så ska jag njuta lite utav allt jag byggt upp detta året, för att
sedan driva igång ännu mer. Jag är långt ifrån klar. Mitt liv och min karriär
har bara börjat.

Jag är riktigt peppad inför 2012. Det hoppas jag att ni också är :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

Oj är Tukan såld, till vem :o?

2011-12-30 • 22:42:06
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: Hanna

oj, det var inte länge du hade honom :O Ska du ha en ny egen igen? :)

2011-12-30 • 22:55:50
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: eller hur :D Vet inte o jag vågar bara... Men får väl låta det växa bara sedan om det inte blir bra antar jag

2011-12-30 • 23:15:45
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

HAR DU SÅLT TUKAN?! Varför?

2011-12-31 • 09:59:18
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0