Ponny till salu!

Typ: C - Inriktning: Hoppning - Kön: Valack - Födelseår: 1992
Namn: Glen Fiddich
Welsh e. Glancevin Gadabout - Breccles Minstrel Boy. \"Glen\" är en otroligt fin och charmig ponny som vill komma till långvarigt och kärleksfullt hem.

Han är ambitös och vill gärna prestera sitt yttersta speciellt på tävling. Han har bott hos mig i 7 år och var innan dess endast tävlad i dressyr. Han är mycket sparsamt tävlad, men har gått Nat LA hoppning i år och är mycket pigg och fräsch.Fått fina lovord från Linda Algotsson, Ted Netterquist mfl.

Han är även en del terrängtränad med goda lovord. Jag är mycket noggrann med vart han hamnar och därför vill jag bara ha helt seriösa svar. Jag svarar inte på Mail. Video kan skickas vid seriöst intresse.

Tel. till ryttare: 072 23 66 770
Tel. till vuxen ägare: 0730-34 96 93

Snäll i all hantering tex. lastning, skoning och tävling. Säljes för rätt pris till rätt person.
 
Msv Dressyr, hopp och fälttävlan. Även en del tömkörd. Startad: Nat LA hopp, FEI dressyr, P80 fälttävlan
 
Pris 20 000 kr





Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Åhå, en av mina bilder ju :D

2011-12-12 • 23:08:25
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: alice

en kalmarit? :o hahaha

2011-12-13 • 00:08:20
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0