Natt-bloggning idag igen! :)

Heej på er!
Blir sen-bloggning idag igen, kom hem så sent från stallet (vid
halv tio-tio!) så har inte hunnit sätta mig vid bloggen förren nu :)
Bättre sent än aldrig, sägs det. Iallafall har jag varit på praktik och
jobbat järnet idag!
Har fått gjort väldigt mycket faktiskt, underbart.



Tukkelusen red jag lite lätt bara, jogging och galopp i lång och låg form.
Bara helt enkelt och lätt pass idag.

Dior ville jag knappt sluta rida. Jösses vilken rolig häst han är att rida.
Jag kan verkligen tänka på mig själv, och bara njuta av att han dansar
fram. WOW vilken häst. Den tycker jag verkligen om!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

bara en snabb fråga, när är du klar med din hovslagarutbildning? :) Är det kul att gå den?

2011-12-21 • 23:34:40
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0