Lite planer

Dagens planer är att filma både Prinsen och Tupphästen idag
när jag ska hoppa dem. Så det hoppas jag ni vill titta på, för
det lägger jag givetvis upp på bloggen :D

Sen hade jag ju hoppats på sol idag, för jag hade så gärna velat
ta bilder från sidan på honom, nu såhär ett litet tag efter han stått
hos mig, men givetvis så blåser det supermycket och är SÅ grått
och trist ute. Jag får väl hoppas lite på helgen då :)





Har ju inga riktiga superbilder på honom :( Någon som är sugen på att
fota i helgen? Hade verkligen velat ha fina bilder på honom <3


Kommentarer
Postat av: Cornelia Weber

Vad söt han är! :D Ska du ut och hoppa någon pay&jump med honom snart?

2011-12-10 • 20:10:20
URL: http://corneliaweber.blogg.se/
Postat av: julia

jag kan fota till nästa helg om du vill och ha tid!?

så hör av dig i såna fall (:

2011-12-11 • 08:12:15
URL: http://annorlundamotiv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0