läget

Fick hem ett mörkbrunt träns idag som jag köpt utav Alice!
Jättefint, har dock ingen ponny för tillfället, så jag kan inte
visa er en bild på det än. Ni kommer få se det sen ;D

Imorgon är det julafton, känns konstigt. Som vanligt så är jag
inte alls intresserad utav denna högtid - tycker inte om det alls.
Jaja, ska se om jag kan tvinga med min bror imorgon till stallet,
så kan ni få massa nya bilder! Det hade väl varit ganska kul? :)

Kanske kan hitta en tomteluva och ta lite julbilder?  Hmmm...
Tåls att fundera på!

Så fort julen är över och mellandagarna drar igång så kommer jag
ha riktigt full rulle igen. Har massor med visningar på alla hästarna.
Satsa på att få sålt minst två av dem innan 2012? ;)



Snygge Tofsmesen <3 Min bebis!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad är det för märke han har under manken? :)

2011-12-23 • 23:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0