Jobbekläder!

Nästa lön, så ska jag se till att köpa lite mer arbetskläder :)
Såsom en back on track-polotröja, bra jeans/arbetsbyxor att jobba med
när jag går som lärling hos hovslagaren + kanske ett par ridbyxor till?
Jag sliter ju den rättså hårt.

För mig är det viktigt att se ordentlig ut när jag jobbar.
Jag vill ge ett så proffsigt intryck som möjligt. Till våren ska jag köpa
in massor med skjortor. Det är enligt mig bland det snyggaste man kan
ha när man jobbar :) Skjorta eller pikétröja. Snyggt, stilrent och enkelt!


BoT polotröja :)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: hur är fleecen? tjock, tunn, bra kvalitet på? :)

Funderar på att skaffa ett till, men vet inte om jag ska ta teddy eller fleece :)

2011-12-06 • 20:20:49
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0