Jobb, julahoppningar och ännu mera jobb :D

Har som dagt tillbringat hela dagen på julahoppningarna idag.
Har sett många fina ponnys, snygga rundor och framförallt sett
många av mina sålda ponnys tävla  :D Kul!

Har träffat fantastiskt många trevliga människor idag. Snackat, fått
nya kunder, snackat med "gamla" kunder, vänner och ah, massa fler!
Hur roligt som helst. Jag blir så glad av att prata med er allihop! :)

Superroligt var att snacka lite med en av min gamle b-ponny Ronjas
ägare. Dem som köpte henne av familjen som köpte henne utav mig.
Hm, rörigt det låter, men iallafall! Fick reda på att Ronja befinner sig
någonstans i Göteborgsområdet. Skönt och kul att veta var hon är!
Vi hade så många roliga år, jag och Ronja! :) <3







(Bigge på bilden, den ponnyn red jag ofta när jag var liten :') )



Evita - Till salu! SUPERTREVLIG ponny!



Anna och hennes fina ponny :)


Kommentarer
Postat av: Eisengarten R

Har du fler bilder :)?

2011-12-04 • 17:46:02
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: Louise

Hej, har du fler bilder sen idag? D-ponny?

2011-12-04 • 18:04:39
URL: http://ponniryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Carro

Haha lilla Biggemannen, man får nog leta länge efter en ponny som har lärt så många rida och en ponny som har gått så många SM med olika ryttare. Han är en stjärna! :D

2011-12-06 • 01:17:22
Postat av: Matilda

Finns de fler bilder från lördagen ?:)

2011-12-07 • 11:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0