Hur är det möjligt?

Mina dagar just nu går jäkligt långsamt... samtidigt som jag inte har
en sekund över och mitt tempo är på 790km/h!!
Hur  går det ihop?
Jag vet inte riktigt. Det är rättså märkligt. Jag går och väntar på svar från
kunder, väntar på inbokade visningar och på så sätt så går det långsamt
känns det som.
Å andra sidan, så har jag verkligen hur mycket som helst på gång och att
göra HELA tiden, hela dagarna.

Jag har gått och blivit sjuk dessutom. Snorar,
har ont i halsen och öronen, samt är sjukt trött. Hoppas ni anteckna? Hihi ;D
Detta MÅSTE gå över snarast - jag har verkligen inte tid att vara sjuk!



Random bild på snygge-macke som har det kanon i kalmar!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Snälla glöm inte att vila!!! =)

2011-12-01 • 23:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0