Hem från skolan :)

Såå, då har jag varit och gjort lite prov i skolan, ligger ju lite
efter  nu när jag varit i kristianstad i två och en halv vecka! :)
Jaja, det löser sig. Körkortet var absolut viktigare ;)

Ska snart dra upp till stallet, rida Dior, Nixie och sen träna för stina
med Tukan. Roligt!
Därefter bär det av till Åstorp för att titta på pay and jump samt snacka
med kunder. Work all tha tajm!

Tyvärr kunde jag inte åka dit med en häst idag till Åstorp, kom förhinder
ivägen - som vanligt! Jaja. Jag får satsa på den 29 december. Dåå ska
Tukke hoppa!



Sötaste Tukan! Han ser btw väldigt liten ut brevid Dior...

;)


Kommentarer
Postat av: Petronella Bengtsson

Vad bra, då träffas vi i Åstorp den 29e! :)

2011-12-15 • 17:31:04
URL: http://PetronellaBengtsson.weebly.com
Postat av: Sanna

Skolan? Vad går du?

2011-12-15 • 21:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0