Tre saker...

Tre saker jag har stor respekt för bland hästarna...

(inte rädd, utan stor respekt)

- Momentet att sitta upp på en häst Just dem sekunderna det
tar att sitta upp, fram tills man har börjat skritta/trava iväg.

- Att skritta en okänd häst ibörjan av passet innan jag fått en
uppfattning om hur den är. Jag brukar alltid trava först på en
okänd häst.

- Att gå in till en okänd häst i boxen som inte står med huvudet vid
dörren så det går att ta den där.



Missförstå mig inte, det är inte okända hästar jag har extra respekt
för, utan just dem tre momenten som jag nämner ovan.
Alla dessa tre moment har jag knep för som gör att det fungerar bra
ändå :)

Har ni något speciellt ni har lite extra respekt för?



________________________________

Update! Kom på en grej till! Att rida ut...

Kommentarer
Postat av: majja

sv: jag vill också bli rädd :( Blir de lite ibland men inte ofta :(

2011-08-17 • 23:12:55
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej letar efter en hopp ponny till min dotter och hamna på din sidan, och du har u haft en hel del fina ponnyer till salu.

Du har inga till salu nu?

Blir jätte glad om du svara

mvh jenny

2011-08-20 • 00:39:07
Postat av: * Sabina W

Exakt dom sakerna har jag också extra respekt för :)

2011-08-20 • 12:36:52
URL: http://sabiinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0