Med facit i hand..

Om jag nu ska analysera om varför det gick som det gick idag,
som jag givetvis gör, så till en början med så nu såhär i efterhand
så kunde jag ju varit så smart redan innan att jag anmält till  bra
mycket lägre höjd, i och med han inte varit ute på länge och jag
vet ju hur han blir när han inte sett bommar på länge -  då blir
han ju lite knäpp och tycker bommar är det läskigaste som finns.
Sen skulle jag när jag var på framhoppningen och kände han var
spänd ha hoppat fler gånger tills han taggat ner lite och blivit
lite trött istället och därefter kanske bara hoppat en runda.
Tror det hade hjälpt om jag gjort så, men det är ju nu såhär i efter-
hand man kommer på sånna grejer och det är ju bra. Då vet jag
det tills nästa gång!
Sen skulle jag aldrig låtit honom vila igår, utan jag skulle ha tagit honom
till klubben och hoppat lite småhinder. Men, som sagt, med facit i hand
är man riktigt jäkla smart :)
Inför nästa gång, som blir inom en vecka så vet jag om allt detta och
då får vi se om det inte kan gå lite bättre! :)




Kommentarer
Postat av: therese :)

Ska du också till åsbo nästa vecka? :)

2011-08-04 • 00:33:11
URL: http://wwhispering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0