Grishäst

Jag brukar alltid stå väldigt nöjd och glad när jag ser andra lägga upp
bilder på sina hästar som nyligen rullat sig och är superskitiga.
För Angelo är jäkligt renlig av sig. Det är ytterst sällan han lägger sig
och rullar sig. På sin höjd, så kan han ha lite spån i svansen efter att
ha legat ner och sovit.

Idag hände det dock. Efter att jag spolat honom (spolar alltid hela hästen
efter ett ridpass) så gick han rakt ut och la sig i sandhögen :(



Möghäst.



Ser ni hur han ser ut? :S



"Höhö, matte? Sååg du vad jag gjorde?" säger han med ett leende... ^^

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Så söt han e :D

2011-08-14 • 22:52:13
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0