Bra fråga! :)

Gabriella  om Svar på en fråga!:
Jag har undrat det ett tag nu,
om Angelo också skulle säljas.
För du verkar ha så bra relation med honom?
Han verkar betyda väldigt mycket för dig.
Kommer det inte bli svårt att sälja honom?
Ni passar jättebra tillsammans iallfall!




Sv. Angelo ska säljas snart och det kommer inte alls bli svårt
att sälja honom. Med mina hästar har jag ju inte en större relation
utan jag ser mer mina hästar som en arbetskamrat. Visst, Angelo
har verkligen charmat mig många gånger. Det är faktiskt den enda
hästen jag tyckt om lite extra på många många år!
Men fortfarande kommer det inte kännas jobbigt att sälja, för jag
vet att han har det precis lika bra hos någon annan. Det känns
bra i hjärtat och i själen på mig att han kommer få sprida glädje hos
någon annan, samtidigt som jag kan få göra det jag tycker är roligast
- att leta upp ett nytt guldkorn att lägga energi på! :)



Jag är inte den som tycker det är roligt att satsa långvarit på en häst,
utan jag tröttnar ju lite om jag sitter och rider samma för länge. Jag
gillar att utbilda en häst från att den inte kan någonting - till att bli en
riktigt trevlig ridhäst som jag kan sälja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0