Bloopers!

Här kommer två snygga bloopersbilder...

En från idag när han tyckte det var alltför kul att öka galoppen och
vägrade stanna därefter. Detaljer tyckte han. Jag är större än min
matte. Jag gör som jag vill.  Hm, delade åsikter där.

Notera att han ser lika glad ut ändå, fast jag gör vad jag kan för att
få skrället att sakta av xD Fick ju tillslut ta tag ganska så rejält
som syns på bilden. Snyggt. Eller inte haha!



Sen en från igår när jag tar ledande tygeltag för att få till en fin ställning.
Muahahaa, fattar ingenting, säger angelo. Heeelt lost. Förstår inte alls
vad du menar hehehehhehhhh..... Är det inte märkligt hur hästar helt
plötsligt kan få minnesförluster? :o xD



Jag bjuder ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0