Bilder från världens största ukuleleorkester!

WOW vilken fantastisk eftermiddag och kväll jag hade i helsingborg
idag. Där var SJUKT mycket folk. Alla var helt glada, och stämningen
var helt i topp  kan jag ju säga. Det var folk i ALLA åldrar och ukuleles
i ALLA färger.

Det var en riktig folkfest. Vi lyckades slå världsrekordet. Vi var över 1500
personer som spelade och sjöng "Leende guldbruna ögon".
Hur coolt är inte det? Och jag var en av dem! :)







Våra fina pimpade ukuleles! Jag som pimpad de båda :)



Hihi, mamma och ninna hade roligt xD



Jag och Ninna!



Nöjd!

:D

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

Åh gu va roligt!! Var det i någon stor park eller? Vilken häftig känsla med 1500 personer!!

2011-08-21 • 11:59:52
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0