Angelo idag!

Åh, ni anar inte hur omotiverad jag var när jag åkte till stallet
för att rida. Min mamma ska på kurs hela nästa vecka så det
blir ingen pay and jump nästa vecka som jag egentligen velat
i och med han var så tramsig i Perstorp. Motivationen sjönk lite
då kan jag säga ;) Men Angelo vet hur man får alex glad igen.
Han gick som en klocka.  Han var så rolig att rida idag.
Han jobbade på genom hela kroppen och gick verkligen hur bra
som helst. Det märks verkligen vi fått en push framåt sedan vi
började träna för Stina. Har ni tänk på att han inte går alldeles
för lågt och in med näsan på bilderna som är tagna de två senaste
veckorna? :) Min sits tycker jag också har förbättrats, den är ju
fortfarande inte bra, men bättre än innan iallafall!




















Imorgon är det träning igen för Stina! Äntligen! :D

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Han ser fin ut :)

2011-08-08 • 11:21:27
URL: http://kattmedpistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0