A idag :)



Det blev bara enmassa mys med Angelo idag.
Vi får helt enkelt se imorgon om det var rätt beslut haha ;)
Borstade honom, spraya på ny flugspray samt pälsglans,
tog hand om hans konstiga sår på karlederna bak osv.
Ska visa er imorn eller något hans sår han har bak. Ser
ut som mugg typ, men nu har jag behandlat honom för
det ganska länge och det blir varken bättre eller sämre.
Hopplöst. Han är inte öm eller svullen, så det är ju ingen
fara så, men det ser ju tråkigt ut.
Läste på någon sida att det kanske kunde vara en allergisk
reaktion från någon växt i hagen. Kanske stämmer eftersom
det varken blir bättre eller sämre hur jag än behandlar?
Skimmlar är ju känsligare för sånt.
Någon som har koll?
Jag ska ge det typ två dar till med intensiv behandling, sen
får jag kalla ut någon veterinär och se om dem har någon mirakel-
kur :)

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästsport

Är det samma som på headern? Sjukt snygg häst isf! :)

2011-08-02 • 23:38:41
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0