Shit vilken värk jag har...

Mina höfter mår inte bra idag. Igår tog jag och sprang 5 kilometersrundan,
pressade mig själv och sprang den riktigt fort. Var klar med den på under 20
minuter. Kaxig så tänkte jag att varför inte ta samma runda en gång till?
La ner tempot lite, inte så mycket, och sprang rundan en gång till. Shit sen
var jag trött alltså. Jag springer ju enkelt ett par mil annars, men just igår så
sprang jag en mil väldigt mycket fortare än jag brukar och mina höfter är som
en 90-årings idag! Jag vaggar fram som en anka.
De är döda. Haha, jaja. Det är ballt att springa en mil på runt 45 minuter.
Mindre ballt att jag knappt kan gå idag xD

Underbart med träningsvärk...



Hoppas då inte jag har denna träningsvärk kvar imorgon, för min häst LÄR
behöva massor av ben om han ska våga sig runt imorgon x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0