Shit :o



Shit :o En sådan röntgenblick som du har hade jag också velat ha :D
Fan vad ballt. Jag hade också velat kunna ha röntgensyn. Tänk vad
bra att kunna se igenom hästen exempelvis när man köper den, så
den inte har en massa röntgenförändringar som inte är bra?
Shit vad många problem som hade löst sig ifall alla veterinärer hade
haft denna syn. För det är ju inte alltid just där man röntgar hästen
som den har problem. Hade då veterinären kunnat se igenom hela
hästen, så hade det ju löst hur jäkla många problem som helst!
Nädu, anonyma. Satsa på veterinäryrket - du hade kunnat tjäna
stora pengar eftersom du är nog den enda jag känner till som har
röntgensyn... ;)

Haha ^^



Random bild från google...


Kommentarer
Postat av: Julia b

jo men det såg man på den understa bilden, men det kan också vara så att han står väldigt konstigt som man ser hans ben.. jag vet ialf att han ha det bra med dig (: och det är det bästa ^^

2011-04-05 • 13:56:27
Postat av: Julia b

jo men det såg man på den understa bilden, fast det kan också vara så att han står konstigt också... men han mår bra hos dig ialf och det är det bästa (: ^^

2011-04-05 • 13:57:37
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Men seriöst? VAR kan du se revben? Har tittat på den bilden hundra gånger om nu och förstår inte riktigt?

2011-04-05 • 16:18:29
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man ser revbenen på den understa bilden, antagligen på magen? haha, var sitter revbenen annars lixom :p

2011-04-05 • 17:43:53
Postat av: jacqueline

hahahahaha. Jag har också kollat typ 1000 ggr och kan inte se revbenen. Tycker han ser rund ut typ runt magen. Klart man hade velat ha lite till över rumpa & så men det kommer =)

2011-04-06 • 12:26:17
URL: http://amateurriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0