Hoppat <3

Har hoppat min fina häst idag. Han har börjat fatta grejen med hinder nu,
att man ska över dem ocha tt de inte hoppar upp och biter honom. Hihi!
Han skötte sig iallafall utmärkt. Dock har jag ju upptäckt hur jäkla svårt
det är att svänga honom i galoppen :o Han tyckte detta var jätteroligt liksom
och hann inte fundera riktigt på när jag bad honom svänga osv.
Mycket jobb framför mig - men en jäkligt rolig häst att jobba med!
Han är ju väldigt snäll i allt. Gör ingenting för att vara dum på något sätt,
utan det är ju som han inte förstår eller inte orkar ^^
Visst hoppade han riktigt  fint idag?

Min pappa som fotat.























Underbara fina hästen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiiiiiilm? :D

2011-04-03 • 12:53:26
Postat av: Ingela

Superfint ju! =)

2011-04-03 • 13:53:57
Postat av: Natalie

ser ju jättebra ut :) hur hög är han?

2011-04-04 • 09:46:25
URL: http://hakkila.blogg.se/
Postat av: Lollo

Superfiina! Va roligt! :) Hur gammal var han?

2011-04-04 • 16:32:40
URL: http://www.nattstad.se/louisebrantsberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0