EN med rätt svar xD

Haha, oj... Bara en som fick rätt svar :O Och det var Isabell Premfors!
Isabell, du länkade inte till någon blogg eller liknande - du får säga till
vart du vill ha en länk, så fixar jag det sen :D

Det var ett träns samt BETT jag köpte idag på hööks. Tränset ska jag
göra om en del.. ni kommer att få se sen hur det blir :D

Bettet jag köpte var ett Kimbelwickbett. Vill ha ett lite skarpare bett
när jag rider ut och ska galoppera - han tycker det är ganska roligt
och jag vill vara på den säkra sidan så jag får stopp på honom :p
Det är farligt att vara osäker på om man får stopp på sin häst eller
inte när man rider ut, så därför köpte jag detta bettet!

Ska köpa fler milda bett att ha och variera mellan nästa gång jag åker
till ullared. Betten är bra mycket billigare där.


Detta bettet kostade 299kr.


Sen köpte jag en grej extra , stübben lädertvål! Det är den allra bästa
tycker jag. Vad använder ni för grejer när ni smörjer era saker?

119:-




Kommentarer
Postat av: isabell premfors

hehe shit va grym ja e som gissa rätt xD du behöver inte länka för ja har inget vettigt o länka till xD

2011-04-03 • 19:00:28
Postat av: Rebecca

sv; Ja många säger det funkar, hade velat göra det men hon är så rädd för klippmaskinen nära benen och huvud så hade inte funkat!

2011-04-03 • 20:07:01
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hoppas bettet funkar bra för er! Precis som du säger måste man ju kunna få stopp på hästen ute, har själv en galen häst som vägrar stanna ibland.. Haha!:P

2011-04-03 • 21:48:08
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0