Svar på fråga ;)



Hejsan Julia!
Jag har lärt mig HUR mycket som helst genom att ha
jobbat på Stall Kuskahus! Det går inte att beskriva hur
mycket jag lärt mig och hur mycket erfarenhet jag fått.
Tänkte att den dagen jag slutar så ska jag skriva ett långt
läsvärt inlägg om allt jag lärt mig.
Kul fråga! Alltså det är inte så att jag tänker på hästarna
som åkt efteråt mer än de som varit lite extra speciella
på något vis. Men, glömmer dem gör jag inte heller.
Skulle de komma tillbaka till oss, så vet jag till 99,9%
alltid precis vilken häst det är!
Så, jag har ganska så bra koll faktiskt ;)
Skulle jag se en häst från oss på tävling känner jag igen den.

Har du en häst från kuskahus? Hade varit jätteroligt att
veta mer :) Skriv en kommentar eller maila!
Hade varit så roligt att höra hur det går!

Kommentarer
Postat av: louise

min fd. kompis köpte en häst från er i augusti 07 tror jag det var. En brun häst vars namn jag inte kommer ihåg men hon kallades pom, var ca 170 med stjärn, har för mej hon kom från holland och hade där gått 110. Hon jobbade där sommaren då hon köpte henne. Ridskolan jag jobbade på köpte även in hästar därifrån. Har för mej att dom köpte en b eller c ponny fux vid namn terry

2010-09-20 • 19:29:22
Postat av: Rebecca

Chrissan är från sven-inge :) men det är ju länge sen :)

2010-09-21 • 13:16:17
URL: http://minchrissan.blogg.se/
Postat av: julia

vad är din mailadress? :)

2010-09-21 • 20:21:09
Postat av: Lovisa

hmm, vi har 5 styckna tror jag :)

2010-09-21 • 21:59:12
URL: http://ponnyryttaren.webblogg.se/
Postat av: Mig

Jag rider på en ridskola som har ca 20 håstar och några ponnyer från sven inge, och jag har fått turen att följa med och provrida 4 av dom, och ska iväg i veckan och kolla på ännu en :D längtar. men alla är fantastiska, hyr även en ursöt ponny som kommer från sven inge, han är jätte maxad och född 96, shakespear (wille heter han). men vi har jätte många från sven inge.

2010-09-22 • 19:35:00
Postat av: Jessie

Vi har tre hästar från kuskahus. Varav två som jag provred där hon är nu helt fast i den ena som nu står på ridskolan där jag rider. Rufi heter han och kom från polen i sommras. En helt underbart d-ponny. Besök gärna min blogg. Där skiver jag dagligen om allt och alla och om hur kul jag och "ruffe" har det tillsammans. :D

2010-09-26 • 15:40:22
URL: http://jessicaapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0