Röstat och ridit massa...

Hejsan alla!
Flitiga ni är på att kommentera! Det gillas jättemycket.
Dagen idag har gått i sjuhundranittio och jag undrar lite
var dagen har tagit vägen. Började ju dagen med att jobba
och det visades typ hundra hästar och alla gick bra :)
Sånt är kul. Känns så bra när hästarna sköter sig så bra
som de gjorde idag.
När jag jobbat klart hämtade min pappa mig, så for vi till Kvidinge
eftersom det är val idag och jag är ju arton i år så jag fick rösta.
Självklart har jag flitigt läst på och är faktiskt hyffsat insatt i detta.
Jag hoppas det går vägen. Orkar inte skriva ett långt inlägg
om hur jag tycker, men jaa.. kan ju säga att jag är moderat.



Direkt efter jag och min far röstat åkte vi ut till Rydebäck eftersom
jag skulle hoppa Linns ponny Maja!
Gick väl bra :)

Massa bilder från när jag hoppa henne kommer så fort Linn
lagt in dem och skickat till mig.

Ha det  gott så länge, fler inlägg kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Moderaterna är bäst! :D

2010-09-19 • 21:54:59
URL: http://aaamaaandaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0