Ridbyxorna - det bästa som finns! -eller?

Det känns som att alla tjejer i åldern 11-? säger att
det bäst klädesplagget är ju självklart ridbyxorna.
Alltid. Annars är man ingen riktig hästälskare.
Men vet ni? Efter att ha haft ridbyxorna på sig dygnet runt
i över 2 år (JA. dygnet runt. och INTE bara de 4 timmar folk
normalt är i stallet) så ska ni veta att det bästa som finns
är när man är ledig och faktiskt kan få lov att ta på sig något
ANNAT. Saken är den att jag är liksom ledig en gång i veckan
och ja, det är inte alltid det är så att jag har chansen ändå
att få göra något annat än hästar. Igår fick jag det.
Jag tog med min yngsta bror och åkte ut till väla.
Underbart. Obeskrivlig känsla att få andas riktig luft!
Luft som inte luktar stall eller häst.

Helt random och onödigt inlägg, men var bara tvungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0