Nu ska jag berätta!

Som alla märkt har det varit usel uppdatering det
senaste och det beror på att Belladonna varit till salu
samt blev såld. Men inte vart som helst, utan ända upp
till Boden! Så, det har varit mycket jobb för att få det
till att fungera och gå igenom men det känns hur bra som
helst och det kommer bli super.
Bella åkte idag, imorse med en lastbil uppåt. Hon kommer
inte vara framme förren torsdag kväll/fredag morron.
De som köpt henne skulle meddela mig när hon var framme :)
Bella kommer få ett alldeles PERFEKT hem och allt känns bra!
Känner mig inte alls så ledsen utan det känns faktiskt bra.
Bella gick rakt in i lastbilen och såg alldeles förväntansfull ut ;)
Lilla snäckan, här böjrar nästa stora äventyr i ditt liv!
Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon kommer ha ett
underbart liv för det är hon värd, min prinsessa.

Undrar ni något, så får ni gärna fråga! Fråga vad ni
vill, förstår att det är många som undrar och så...



Bella tycker det är skönt att bli kliad <3
Bilder från idag och igår kommer senare...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Då kan ju Bella o Tammy nästan vinka till varandra! Tammy står nästan rakt över i Finland! =) Vi som läser hoppas på uppdatering om fina Bella i framtiden oxå! Har du hört nåt från Prisse förresten?

2010-09-22 • 17:02:16
Postat av: amanda

Jag kommer sakna bella även om jag bara träffade henne ett litet tag! :( Men hon kommer säkert få det jättebra! :)

2010-09-22 • 21:24:20
URL: http://aaamaaandaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0