Lite snack.

Två dagar kvar. Det är faktiskt bara två dagar tills
jag lämnar jobbet, där jag nu varit i över två år.
Kan inte förstå det. Känns konstigt, men BRA.
Kommer kunna vila ut och känna att jag lever igen ;)
Haha. På torsdagsmorgon ska jag sova ut ordentligt!
På fredag ska jag hämta MOLLYYYYYY :D:D:D
Är supersuperglad över det!

Blev föressten inte att vi åkte och tittade på ****
idag.. får bli imorn eller övermorn istället :p
Är ni nyfikna? :D:D
Hihi. Gissa gärna vad jag ska se på i en kommentar :)

Ni får haa det så bra allihop!
Tipsa gärna vad ni vill läsa om i en kommentar.



Jag och Tryton :)

En b-ponny till salu, jättesnäll. 12 år, runt 120cm i manke :)


Kommentarer
Postat av: anne

jag vet vad det är.... ponnyn ser lite rädd ut av den behandligen haha...

2010-09-27 • 21:40:49
Postat av: linda

ja vet XD

2010-09-28 • 00:30:34
Postat av: Cicci

Fina tryton :) "Ture" står hos oss på svedensponnyklubb nu och hans skötare såg denna bild och vart jätte gla :D söt han är!

2013-09-29 • 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0