Kommer jag att lägga ner ridningen?

Ja, alltså jättemånga undrar om jag tänker lägga ner ridningen
och hästarna helt nu.
Nu när jag både ska sluta jobba och
dessutom sålt min ponny.
Men, svaret är nej. Det klarar jag inte. Ridningen har varit en
stor del utav mitt liv  hela livet så det kommer absolut inte gå
att sluta rida. Däremot så har jag inte ännu bestämt mig för
HUR jag ska fortsätta. Jag vet inte alls hur det blir.
Vad som är bäst och sådär. Kanske köpa en ny liten bella-ponny?
Eller ha någon ponny på in-/tillridning eller försäljning?
Eller kanska bara åka ut och hjälpa folk med ponnys?
Jaa, jag har ingen aning än. Vi får helt enkelt se.
Någon som har ett förslag till mig hur jag kan göra? :p
Haha, kan ju liksom... inte vara utan ridningen... hur
gärna jag än bara vill  stundtals ;)




Vad säger ni? Hur tycker ni att jag ska göra?
Förslag?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Du ska absolut fortsätta med ridningen, det tycker jag är ett bra beslut! =) Ponnyutbildare är det svårt att få tag i, ta kontakt med nån uppfödare o hör om de behöver hjälp med utbildning av sina ponnyer!

2010-09-19 • 08:35:08
Postat av: Loviiisa

Du ska inte sluta rida, du är verkligen jätte duktig och har gjort ett super jobb med Bella!:D

Tycker du ska köpa en till ungponny elr kanske hjälpa till med ungponnyer:) Men slutar inte!!!

2010-09-19 • 15:33:09
URL: http://ponnyhoppryttare.blogg.se/
Postat av: julia

vet inte riktigt om du svarat på detta innan men kommer du ihåg vad det är för hästar du rider på kuskahus? eller glömmer du bort dom så fort dom åkt vidare? :) skulle vara kul att få svar på!

min häst kommer från kuskahus!

2010-09-19 • 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0