Bellafis idag...



Som sagt, longering i pessoasele stod på schemat idag. Bella
var väl lite sådär missnöjd när hon insåg vad hon skulle göra idag.
Det är ju SÅÅÅ mycket roligare att bli riden. Men, hennes matte tycker
att det bara är bra för henne att gå i selen ibland :p
Haha.



-Du alex?

-Jaa?

-Vf håller inte vi på med agility?

-Ehm. Jadu. För att du är en HÄST kanske och inte en hund?

-Men hallå, jag och Achlum såg på youtube att tom ökenråttor
kunde gå agilitybanor. Jag vill också!

-VA? Är du seriös? Råttor?

-Jaaa, blondie. Titta själv! *plockar upp sin iphone*

-WOW! COOOLT... hahahhaa!

-Det var ju det jag sa! JAG VET! Vi övar agility ist för sele idag!

- Hell no.

-Snääälla?

-Nej Bella. Du är en häst. Nej. Jag ger mig inte. Vi kan prova det
en annan dag. Idag blir det sele. Sluta tjata.

- *argh*

  

  

  

De små bilderna är klickbara!
Vad säger ni? Ganska fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0