5 dagar sen...

Jag bloggade nu och jag känner att det verkligen
är dags att ta tag i det igen! Ni är underbara ni trogna
läsaresom har klickat sig in på min blogg varje dag trots
den tråkiga updaten.
Jag tror jag har bestämt mig. Nu har jag deppat klart.
Jag är ju faktiskt påväg mot en nystart.



Förstår att ni är gaaanska så nyfikna på vad som pågår med
Belladonna och det är som många säkert misstänker och vet
att hon är såld. Hon är såld ganska så långt norrut i landet,
ni får veta vart sen när hon åkt och hon gick igenom besiktning
här om dagen. Det känns superbra att sälja henne dit
till dne familjen som köpt henne. De kommer behandla henne
som en prinsessa! Underbart!
Det fär var iallafall steg 1 i min nystart.

Steg två är att jag... har köpt en hund! :O
Haha, det är sant! Molly ska den lilla flickan heta
och hon är en renrasig chihuahua och väger för tillfället
bara 520 gram! Förstår ni hur liten hon är eller? :D
Sååååå himla söt!
Helt UNDERBART söt faktiskt. Men, jag behöver hjälp!
Hon är ju superliten som ni förstår och
jag undrar ifall någon utav er har koll på var man kan köpa
ett litet, MYCKET litet halsband eller sele? Allt jag hittills tittat
på är för stort :/
Jaja, det löser väl sig. Molly kommer komma hem till mig
typ 1 oktober.



Det var allt för stunden, mer uppdatering kommer ikväll.
Jag lovar!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att du är på g!! =) Har saknat din blogg o varit lite orolig att nåt inte gått vägen med Bella. Skönt att du hittat rätt familj åt henne! Tror säkert vi får höra om henne i framtiden! Hmmm halsband åt en sån liten, prova med en hårsnodd! XD

Kram!

2010-09-18 • 21:16:10
Postat av: alexandra

Tycker också att det är super att det har löst sig någerlunda och hoppas att du komme rblogga mycket i framtiden ändå :) Undrar bara, du ska väl inte slut med hästarna nu? :o

2010-09-18 • 21:26:48
URL: http://skeckryttaren.blogspot.com
Postat av: elso

åååh, Alex uppdaterar ! bara för att jag kom till dig glaaad :D <3

2010-09-19 • 08:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0