<3

Hej alla underbara läsare. Ni är helt fantastiska som
är inne dagligen och läser min blogg, fastän jag är så
dålig på att uppdatera just nu.
Det är såhär att allt är väldigt förvirrande nu.

Belladonna är såld. Ska gå igenom en besiktning bara
sen så åker hon. Håll tummarna på måndag.
Vart hon ska, tänker jag inte säga än.
Det tar vi när allt är klart. Man ska ju inte ropa
hej förren...? Äsh, kan inte ordspråket, men ni fattar ;)

På ett sätt är det väldigt skönt att det har gått så
fort. Jag ville ju sälja henne, för att jag varken har tid eller
pengar för en så fin ponny JUST NU.
Livet är orättvist ja? Dessutom, så är jag "klar" med Bella nu.
Jag har gjort allt jag kan för henne och det är nu dags för
Bella att se fram emot nya äventyr i sitt liv. Hon har ju precis
bara börjat sitt liv som den duktiga och genomsnälla ponny
hon är. Hon kommer få det bra. Hon kommer göra så
otroligt många människor lyckliga under sitt liv!
Tror inte ni också det?

Det som  känns tråkigt är att.. jaa... vad ska jag göra nu då?
Blä. Jag är så OPEPP på allt. Förlåt att jag klagar, men jag
vet verkligen inte vad mitt nästa steg i livet är.
När månaden är slut, så avslutar jag mitt liv på stora
brandsvig/stall kuskahus. Jag kommer sluta jobba där jag nu
varit i över två år. Det kommer också kännas helt konstigt,
men jag känner att jag måste börja göra något annat
nu, även om jag absolut inte vet vad.
Eller jo. Jag ska se till att ta körkort. Haha, det är den enda
planen jag har. Oooooch sen då? BLÄÄÄ!
JAG HAR INGEN JÄVLA ANING!

Help me :(
Jag behöver verkligen ta tag i mitt liv. Skaffa en plan.

Om Bella går igenom på måndag, någon som har lust att fota oss
i det närmsta då?



Min blogg kommer nu förändras lite. Den kommer inte bli
lika mycket inlägg kanske varje dag, utan mer kvalité i inläggen.
Dock kommer jag fortsätta satsa på mycket, mycket bilder och
humor.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag kan fota typ, ifall du vill alltså.

Bara att mejla [email protected]

2010-09-11 • 21:14:39
Postat av: linda

ja suger på att fota men gör de gärna STRANDEN!! vi skulle ju fota där :(

2010-09-11 • 21:15:36
Postat av: Ingela

Så roligt att det gick så fort att sälja henne! Det är verkligen en kanonponny du har!! Men jag blir ledsen om du inte fortsätter att rida! Det behövs duktiga ryttare!! Ta en paus o fundera riktigt på vad du vill göra, livet är fort kort för att ångra att man inte tog chansen! Tro mig... =/ Önskar dig all lycka på måndag! Kram!

2010-09-11 • 21:16:53
Postat av: Emma Rönn

Jag kan fota (A)

2010-09-11 • 21:56:39
URL: http://eemmaronn.blogg.se/
Postat av: Louice Råå

jag fottar gärna ;) de vet du :P

det har jag skrivit till dig innan :D

2010-09-11 • 21:59:18
URL: http://louiice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0