Tråkiga

Tycker ni är jättetråkiga på att kommentera. Jag anstränger mig för att göra roliga inlägg, och så är ni så tråkiga tillbaka :( Come on nu för fasiken. Ni är runt 500 unika som läser. Ni är liksom många. Det hade varit SÅHÄR mycket roligare och MYCKET mer inspirerande att blogga om ni visat att ni läser det ;)
Tycker ni bloggen blivit tråkig?
Har ni isåfall tips på vad ni vill läsa om?
Vad gillar ni med bloggen? Vad gillar ni inte?
Vad vill ni se mer av? Typ bloggtävlingar, filmer, bilder, mer text, osv?
Ska jag blogga ännu mer häst? (som det dock känns jättesvårt, nu när jag inte har egen än)
Eller ni kanske gillar att läsa om mitt privatliv utanför hästarna?

Haha, jaa, som ni ser, behöver er hjälp!
Jag lovar att göra bloggen 1000 gånger bättre, ifall ni också är lite mer på g ;)

Deal?


Kommentarer
Postat av: elso

JAG SAKNAR DIG SÅ SJUKLIGT...

2010-10-26 • 23:51:52
URL: http://vardagselsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg äger!!:)

2010-10-27 • 08:27:23
Postat av: Jessica

Tycker den är bra, men kanske tipsa om lite mer saker både häst och icke häst. Kanske outfits haha vad vet jag jag tycker den är bäst ! :D

2010-10-27 • 08:49:54
Postat av: Anonym

kul blogg :)

2010-10-27 • 11:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0