Tjeeena

Tjeena allihopa :)
Hur är det med er idag? Fredag idag, någon som ska hitta på något roligt i helgen?
Jag har roliga planer inför helgen jag , ska berätta dem senare hade jag tänkt :D
Just nu sitter jag och målar mina naglar i ett nytt nagellack jag köpte igår.
Typ en möörkrosa/lila färg. Ska visa er sen :) Tjejpoäng till alex där.

Molly ligger just nu och sover. Vi var hos min mormor och morfar och åt
frukost för någon timme sen. Gott!
Tänkte jag ska ta några bilder på Molly sen idag, med hennes täcke som min mormor sytt!
De är suuperfina :D Molly tycker de är jättemysiga och säger att hon nästan inte fryser alls
i sina täcke :D



Sööööt bild på Bellafis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0