Övningsköra

Godmorgon alla... eller god middag?
Hm, klockan har redan hunnit passera elva ju :)
Onsdag idag va? Nu är det 7 dagar sedan jag jobbade på kuskahus sist. EN HEL VECKA!
Denna tiden har gått fort. Fast att jag knappt gjort någonting, så känns det som att det
gått superfort ;)

Jaha, vad ska ni hitta på idag?
Jag har hunnit övningsköra imorse, gick skitbraa :D

Någon som vet var det finns tävlingar i helgen som man kanske skulle kunna åka och
titta på? Jag behöver känna lite tävlingskänsla, även om jag själv inte kan vara med ju ;)
Hihi, var så längesedan!

Ett av mina projekt idag, ska bli att rensa i bilder som jag har på datorn.
Lägga över dem till min hårddisk och göra en mapp för bilder som jag bara
måste beställa! Min skrivare har nämnligen slut på färg och det är ju så förbannat
dyrt att köpa ny färg :/ Går ju på minst runt 600-700 kr. Inte kul. Buhu säger min
plånbok då, haha :p



Typ två år gammal bild :)


Kommentarer
Postat av: Emma och Bea

VINN FÄRGADE LINSER!

Vi lottar ut 15 par färglinser med linsvätska+fodral!



Lycka Till! / Emma och Bea

2010-10-06 • 11:23:53
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postat av: linda

ödåka på söndag:D:D

2010-10-06 • 20:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0