Irriterande

Vet ni vad som irriterar mig sjukt mycket? Folk som ska sälja sina hästar och är VÄLDIGT "gå-på-iga". Jag har nu sedan jag skrev ut att jag sökte lite smått efter häst igen blivit utsatt för folk som försökt sälja sina hästar som har gått på jättemycket. Liksom. Ursäkta mig. Det är JAG som ska vara på säljaren och inte säljaren som ska vara på mig. Jag har kanske bara pratat lite med de som haft hästen och sagt att jag behövde betänketid innan jag bestämmer mig för att åka och titta och att jag då hör av mig OM jag är intresserad. Om jag då inte hör av mig, så innebär ju det att jag inte är intresserad. TROTS detta, så ringer säljarna som galningar, smsar och är riktigt på mig. Ursäkta mig, men jag blir mest misstänksam när folk är sådär. Varför håller de på sådär? Har de problem med att få sålt sin häst så att de måste gå på den som ringt? Vad är det då för "fel" på hästen? Har råkat ut för tre stycken nu på väldigt kort tid. Grr...
Nu kanske texten blev lite rörig, men hoppas ni förstår hur jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0