Godmorgon...

Hejsan alla... jag gick upp tidigt idag för att överraska pappa, mina syskon samt DG med
en stor frukost, med pannkakor och våfflor.  Det blev väldigt uppskattat av dem allihop.
Haha eller ja. Kanske tyckte min yngsta bror att jag ryckte av täcket från honom lite
väl tidigt (klockan var väl nio...) men annars så var det väl uppskattat.
Idag har jag  inga större planer, mer än att städa. Städa, städa, städa.
Det är mycket som ska komma ikapp och i ordning sedan jag flyttade hem.

 

Molly sitter just nu brevid mig på en kudde. Likt en prinsessa tittar hon på
medan jag utför mina dagliga datorbehov. Haha :D
HON ÄR SÅ GO <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för frukosten Alex!

2010-10-03 • 13:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0