Fika på Espresso House!

Hej!
Det första vi gjorde idag, jag och pappa, var att åka till Kuskahus
för att hämta ut min lön ;) Har skullat göra det i en månad nu,
men inte hunnit innan. Aja. Direkt därefter så åkte vi till
väla. Eller. Hm. Hur var det nu man hittade till väla från Ängelholm?
HAHAHAHA. Vi failade totalt. Vi typ körde vilse!
Tur att pappa hade GPS i sin mobil som lyckades leda oss rätt xD
Haha, helt sjukt. Vi hittade inte till Väla. Så typiskt oss. Har liksom
hänt förr.



På väla åt vi frukost på Expresso House. Mums!
Jag åt  scones som vanligt och pappa tog någon kycklingmacka.




Kommentarer
Postat av: linda

hur i förlåt helvete kan ni köra vilse där:O ni två är ju mega smarta kom igen nu alex för fan XD

2010-10-30 • 20:34:08
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

HAHAHAHahah, jag veet inte xD vi faila!

2010-10-30 • 20:36:18
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0