Dåligt..

Hejhej.. har varit ute en stund på väla tsm med DG.
DG handla på HM och jag skaffa ny mobil på telenor.. ;)
Så, NU folket har jag ÄNTLIGEN en mobil igen :D
En HTC Wildfire, riktigt fin tycker jag.



Haha, alltså. Jag och DG skulle knäppa egobild på oss tsm för att lägga upp
på bloggen. Vi är seriöst helt jäkla värdelösa.
Se själva?


Haha den enda bild där vi ser något sådär normala ut är den
första bilden vi tog där DG.. hm.. tafsar lite? haha!



Busigt, busigt..

Aja. Mollystackarn tror jag inte mår så bra idag.
Äter dåligt och är trött. Stackars snuttan... hoppas det blir bättre imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag har inte planerat något så jag tar det som de kommer :)

Ska du göra något kul ikväll då? :)

2010-10-09 • 10:41:13
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0