Dåålig mobil och kattUNGEhalsband!

Jag och mobiler går inte ihop. Gaah, vet inte hur många som gått sönder i min ägo.
Nu, den samsung jag har för tillfället, som jag har för att min andra gått sönder
är helt knäpp och vill inte ladda sig :S Blir man galen eller? :S

Sorry för att det är dålig häst-uppdatering, men just nu så har jag ju
inte med hästar att göra typ ;) Men ska lägga upp lite hästigt ikväll ändå
tänkte jag.

Molly ligger just nu och sover brevid mig, efter att ha varit ute i trädgården och
busat. Haha, lilla söta snäckan. Hon fryser ju ihjäl där ute. Min mormor ska sy
täcke till den lilla donnan. ALLT är ju för stort annars!
Herregud, liten vovve :D

Inomhus är snäckan väldigt blyg än så länge, men ute! Då blir där liv i henne!

Btw, har fått köpa ett... kattungehalsband... fanns inget tillräckligt litet annars...
Hahahah... undrar om hon skäms över att där står "cat" och "kitty" på det? xD


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

über söt :D

2010-10-03 • 00:46:13
URL: http://louiice.blogspot.com
Postat av: Pappa

Sy täcke nu igen... Har du inte en massa nu överblivna ssschabrak som hon kan få ärva?

2010-10-03 • 13:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0