♥ Dag 3 – Mina föräldrar

Oj, det här är svårt. Hur skriver man om sina föräldrar utan att bli för personlig
i bloggen? Supersvårt. Därför tänker jag inte skriva alltför mycket idag.

Min mamma heter Anne och jobbar som kantor i Hjärnarps och Tåstarps kyrka.
Hon är 44 år gammal och fyllar år på samma dag som jag, dvs 4 juli. Ganska
coolt va? :) Min pappa heter Bror och jobbar med.. hmm.. pja det är just det här
ingen vet. Med datorer på alfa laval brukar vi säga. Mer än så förstår vi inte ändå
trots hans intensiva förklaringar. Hihi. Min pappa föddes 11 december 1965.
Mina föräldrar är skilda idag.

Älskar er mamma och pappa!


Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig med kram mamma

2010-11-20 • 17:52:27
Postat av: pappa

...och din mystiske far älskar dig också, lilla tösabit med tantahatten.

2010-11-21 • 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0