Trött alex...

Gääsp... ZzzZzz...

Sitter och halvsover i soffan, borde väl gå
in på mitt rum och lägga mig. Inte vanligt
att jag är trött såhär tidigt, men har väl trots
allt ridit ganska många hästar idag. Det är
säkert därför. Hästarna idag har gått bra,
de som kom från holland och tyskland igår
är superfina och jättetrevliga. Väldigt snälla.
Imorgon är det bara jag och Annika som
jobbar, eftersom Michelle är iväg på
tävlingar med sina kaniner. Vi här
på bloggen får hålla tummarna för
Michelle tycker jag!

Imorgon är det säkert många visningar
kan jag tänka mig. Lite stressig dag,
så ska försöka gå upp lite tidigare,
så vi kan bli klara i tid. Är det fint väder
så ska jag och DG in på jazzfestival i
ängelholm på kvällen. Visste ni att jag älskar
jazz-musik? Jag är uppväxt med en pappa
som lyssnar mycket på sånt, så det är väl
där jag fått det ifrån.

Ni får ha det så bra alla läsare!
Det är superkul att ni bara blir fler och fler.
Ni får ta och börja kommentera lite bättre också
tycker jag? ;) haha!


Godnatt allihop!



Bild på Fiffi och Tutti Frutti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0