Ny kategori

Hej hörreni,
Hur är det? Har det hänt något roligt idag?
Jag har nu skapat en ny kategori här i min
blogg. En Bloopers-kategori. När man rider
så många hästar om dagen och fotas såpass
ofta, så blir det alltid bilder som är mindre lyckade.
Det är sådana man ska skratta åt,
man måste bjuda på sig själv ju!

Här kommer min bloggs första bloopersbild!



Det är en bild på Prisse, som jag tidigare nämt under
kategorin "hästar i mitt hjärta <3". Ibörjan på hans hoppkarriär,
hade han verkligen noll koll på sig själv. Lyckligtvis, så
blev han hur fin som helst senare.
Underbar bild va?

Kommentarer
Postat av: warnmark -häst&fotoblogg i ett! -Vinn ett schabrak från Schockemöhle

Sv; Jaa :/

2010-05-20 • 22:20:36
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Ingela

Den är så söt den bilden!

2010-05-22 • 14:38:57
Postat av: EmbLeM

Hehe fantatiskt snyggt ;D

2010-05-24 • 13:19:35
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0