Målardag!

Då var stallarna klara. Vi brukar alltid
gå in och äta en andra frukost när vi är klara
med stallarna. Det behövs extra energi ifall man
ska orka med hela dagen. Jag är väl inte så bra
på att äta "bra och rätt" mat. Min frukost brukar
bestå utav bröd med nutella (läs: massa nutella)
på och ett glas juice. Inte så nyttigt, men jag är
väl inte så känd för att vara nyttig heller.
Vi ska direkt ut och måla lite boxar när vi går ut igen.

Tänkte jag skulle ta lite bilder på fölet idag också,
det är så otroligt fint sommarväder idag!
Lady fölade i fredagsnatt, ett jättefint litet sto.
Superfläckig, så att Annika är mycket nöjd.
Lady är en fullblodspaint från USA ifall jag minns
rätt. Hon fick även föll förra året som heter
Sporty Ladylike Chanel. Fint va?
Båda fölen är självklart efter Annikas hingst
Sporty Danny.



Bild på Chanel från i vintras. Busig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0