Lite ledsen :/

Mamma ringde och berättade att det inte går att
kolla upp belladonna imorgon. Vi ville ju höra så
att Jessica eller Jeppson verkligen var där då,
och givetvis inte. De har inte tid förren 1 juni
och knappt då. Jag blir bara så arg och ledsen.
Jag tror ju att Bella har en låsning i rygg/rumpan
eftersom hon går knackigt. Det sa jag redan fförra
gången jag var där, men då gick de ändå på och
kollade hennes bakben, vilket var värdelöst eftersom
där inte var något, precis som jag sa. Fan.
Bella ser bara skabbigare och skabbigare ut för varje dag
känns det som. Känns så fruktansvärt tråkigt att
den fina ponnyn går och skrotar i en hage pga
att de itne lyssnar på mig.
Blir så ledsen :/
Ska inte ha mer egen häst efter Bella sen,
ingenting är roligt.



Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen !

Hejsan!



Nu har jag en tävlingen i samarbete med Hööks Hästsport i bloggen..

Du kan vinna ett Gold Medal allroundschabrak i valfri färg..

Gå in och var med DU också: http://bornlate.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-hooks-hastsport.html



Ju fler som anmäler sig, desto roligare :)

2010-05-25 • 12:36:26
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0