Hiss!

Jag skulle vilja ge en liten hyllning till  Louice Råå, som driver www.pankz.se. Hon är en enormt duktig fotograf som lägger mycket, mycket tid på både sina bilder och sin hemsida. Det är alltid kvalité.

Hon har en välorganiserad hemsida som ger ett proffsigt intryck. Hon är jämt ute på tävlingar och tar bilder och är snabb på att få ut dem på hemsidan. Möter man henne, är hon alltid glad, positiv och jättetrevlig. Undrar man något, så svarar hon alltid. Ett stort plus är att hon ofta anordnar tävlingar. 

Jag tycker ni ska besöka hennes hemsida, www.pankz.se och titta!

Jag lovar er att ni inte blir besvikna. Superfina bilder till ett bra pris, jag kan säga att så fort jag velat klart om vilka bilder jag gillar bäst, så ska jag beställa. Tja, ja, jo där har vi ju ett minus. Alla bilder är så fina så det går knappt att välja ifall man ska beställa, haha!

 

Kort och gott, STOR hyllning till Louice Råå som gör ett superarbete som fotograf.



Bilden har jag lånat från hennes hemsida, det är Louice som tagit bilderna.


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Åhhh tack alex :D det värmer verkligen...såg din blogg idag :D super fin ;) den kommer följas flitigt framöver ;)

Ännu ett TACK för reklamen :D<3

2010-05-20 • 21:53:44
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0