Hiss!

Jag skulle vilja berätta om en tjej jag känner,
sedan hon köpte min b-ponny
för flera, flera år sedan.
Emilia Sjövik. Här har ni en tjej, som från tidig ålder
alltid ridit med en fantastiskt stor känsla.
Hon är så mjuk och lyhörd i handen och har ett
jättebra stöd i skänkel. Hon är snabb i reaktionerna,
och rider otroligt väl. Jag har ända sedan hon satt
på Ronja, varit väldigt imponerad utav hennes
stora intresse. Här snackar vi om en tjej som är
väldigt ambitiös.

Just nu har hon en superfin b-ponny, som kallas Ior.

Här finns en länk till hennes blogg, där det finns
mängder av filmer där hon rider och tävlar.
Stor hiss till Emilia Sjövik!

http://emiliasponny.blogspot.com/


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror jag sett henne på någon tävling, gulliga!

2010-05-25 • 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0