Sent inlägg...

Ojdå, ledsen för sent inlägg idag, men oj så
länge jag myste med Belladonna
idag. Härligt.
Hon har blivit mycket ompysslad idag efter jobbet.
Skrittade ut henne  i tjugo minuter också.
Hon tycker det är SÅ skönt att få lov att
vara i centrum igen. Hon älskar livet som ridhäst.
Jag längtar ännu mer tills hon kan komma igång
och börja trava och galoppera, men det får vänta.

Vet ni vad jag med gjorde idag?
Sprayade ett par stigbyglar blå.
Coolt va? Bilder kommer imorgon.
Min kamera är död just nu, därför
blir det inga nya bilder idag.
Tyvärr, tyvärr :)
Men, stigbyglarna blev iallafall
superfina, och det ska jag tacka
DG för. Det var han som köpte
färgen åt mig :D
Taack älskade DG!


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

åhh lägg upp bild :D vill se...kanske lönar sig å göra som dig ist för att köpa ett par på hööks?

2010-06-28 • 22:59:02
URL: http://louiice.blogspot.com
Postat av: DG

Sätt fart med bilderna då. Och Louise, det borde löna sig rätt bra, då en burk färg kostar typ 50 spänn.

2010-06-30 • 10:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0